HTML

Feelgood Inc.

Tele lett a törpöm azzal, hogy ebben az országban rinyálunk, panaszáradunk és negatívkodunk, még akkor is, ha nem kéne, mert ez az alap. Íme 100+ ok arra, hogy lehetne jobb dolgunk is...

Friss topikok

2013.07.22. 22:27 pinknyúl

Meghalt Schoep

A jó kutyáknak is el kell mennie egyszer...

Biztos ti is láttátok ezt a képet. Ami pár nap alatt több tízezer lájkot és megosztást szerzett a Facebookon, amit telefonon és ímélen küldözgettek egymásnak az emberek, mert annyira megható volt. Egy képet egy férfiről, aki idős, súlyos beteg (artritiszben szenvedő) kutyáját minden áldott nap lecipelte a közelükben lévő tóhoz, mert a kutya fájdalmai csak a vízben enyhültek.

Screen Shot 2013-07-22 at 10.26.25 PM.png

Egy jó fotós, jó érzékkel, jó pillanatban lencsevégre kapta a párost és innen indult Schoep (a kutya) és John (a gazdi) története. Én is ekkor bukkantam rájuk, természetesen egy FB-megosztást követően, és onnantól kezdve, ha nem is minden nap, de igyekeztem nyomon követni a sorsukat.

Együtt örültem Johnnal (akit hű kutyája, és talán egyetlen legjobb barátja az öngyilkosságból is képes volt visszafordítani) amikor Schoep-öt ultramodern technikával kezdték kezelni. Boldog voltam, amikor John a kutyus állapotának javulásáról számolt be és örült a szívem akkor is, amikor arról olvastam, hogyan készülnek együtt Schoep 20.(!) születésnapjára.

A világ talán egyik leghűségesebb, és legkitartóbb négylábúja három napja ment el. Csendben. Igen, a leghűségesebb, és a legkitartóbb, még úgy is, hogy olyasvalaki vagyok, akinek már volt egy KUTYÁJA. Így, csupa nagybetűvel. Mert, aki egy kicsit is ismeri ezt a barátságot, az tudja, hogy ez igazán rendkívüli volt. Egy a millióból.

Minden kutya mennybe megy, Schoep. Nyugodj, békében.

komment

Címkék: kutya állat szeretet hűség kitartás shoep john unger


A bejegyzés trackback címe:

https://feelgoodinc.blog.hu/api/trackback/id/tr525419401
süti beállítások módosítása