HTML

Feelgood Inc.

Tele lett a törpöm azzal, hogy ebben az országban rinyálunk, panaszáradunk és negatívkodunk, még akkor is, ha nem kéne, mert ez az alap. Íme 100+ ok arra, hogy lehetne jobb dolgunk is...

Friss topikok

2013.07.26. 19:59 pinknyúl

Íme, a tűzoltó, aki újraélesztett egy kutyát

Én tényleg úgy próbálok elszakadni az állatos történetektől...

De nem megy. Valahogy, valamiért mostanában csak ilyeneket sodor elém a világháló.

dog-rescue.jpg

Egyébként ezen a mostani videón sokat agyaltam. Tudtam, hogy meg akarom veletek osztani, mert ezt nektek is látnotok kell, de valahogy mégis...Ennek ellenére, őrizgettem. Tartogattam. Emésztettem.

Miután leendő társszerkesztőm (róla majd egy későbbi posztban) átküldte megnézésre, és megnéztem, hosszú percekig csak ültem, és bámultam a monitort.

Nyilván telebőgtem mellettem a papírzsepit. Nyilván szerettem volna ottlenni, hogy kezet csókoljak, vagy de legalábbis jól megszorítsam ezt a tündér chilei embert, mert hitt, mert nem adta fel.

Tudom, tűzoltók. Az a hivatásuk, hogy égő épületekbe rongyoljanak be gondolkodás nélkül, hogy életet mentsenek, legyen az az élet akárhánylábú is. Tudom, hogy csinálnak ennél meredekebb dolgokat is. Értem én. De mégis. Ezt itt és most látni annyira valószerűtlen, és annyira felemelő. (És igen, pontosan ennyire meg lennék hatva, ha a kutya helyett ott egy ember fekszik.)

Nézzétek:

Óóó, a kutyus amúgy túlélte.

4 komment

Címkék: videó kutya állat újraélesztés tűzoltó életmentés szívmelengetés


A bejegyzés trackback címe:

https://feelgoodinc.blog.hu/api/trackback/id/tr265425024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prolee 2013.07.27. 06:40:58

Ez a tűzoltó egy igazi állat. :)

Azért én elbőgtem magam. Szegény kis blöki, mekkora mákja volt. :)

Első mohikán 2013.07.27. 07:40:02

Ennek a tűzoltónak tuti, hogy van kutyája. Ilyet csak kutyatulajdonos tesz. Szerintem ugyanúgy jár neki a kitüntetés az életmentésért, mintha egy emberrel tette volna ugyanezt.

röhögő 2013.07.27. 10:03:46

@taxi33: Ilyet csak a kutyákat társnak tekintő ember tesz. Aki szereti is őket, nem csak tartja.
süti beállítások módosítása